2016-05-05 00:00:00
2016-05-05 00:00:00
A Business Superbrands elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Idén a jelenleg 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode-adatbázis (a Legrand Zrt. AAA Bisnode minősítéssel elismert) segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Legrand márkát érdemesnek találták arra, hogy elnyerjük a Business Superbrands 2016 elismerést.
A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
“A Superbrands díj legnagyobb erőssége, hogy nem az önjelöltek versenye. Itt valóban minden márka megmérettetődik, ami számít. A szervezők évről évre nagyon sok munkát tesznek annak érdekében, hogy ez a díj a fogyasztók számára orientációt jelentsen. Ez elismerés egyszerre a márkatulajdonosok, a márkaépítők és a fogyasztók számára. Ezt pedig nem egy zárt kör, hanem egy tényleges szakértői bázis ítéli oda. Gratulálok.”
Barna Tamás
Republic Group ügyvezető igazgató
"Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez széles körben is elismerve legyen. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében"
Dr. Salgó István
a Business Superbrands bizottság elnöke