2019-04-05 00:00:00
2019-04-05 00:00:00
Idén 43 pályázat érkezett a zsűritagokhoz és szakértőkhöz, akik a pályázatokat különböző szempontok alapján értékelték. Az eredetiség, újszerűség, innováció jellege mellett a pályázónál elért gazdasági eredményeket és társadalmi hasznosság is a szempontok között volt.
A Legrand Zrt. „Crenchmarking® a gazdasági eredményekért” című pályázatát a bizottság Okleveles elismerésben részesítette. A pályázat lényegi részében bemutatásra került Károlyi László vezérigazgató úr által kifejlesztett új módszer, a Crenchmarking®. Ez a módszer 5 lépésben ad iránymutatást a gondolkodás átalakítására, amely a szervezet és a folyamatok sikerét szolgálja. A Legrand Zrt. fejlődésében és eredményeiben ez a szemlélet tisztán nyomon követhető.
A vevői visszajelzések és a piaci vizsgálatok alapján további növekedésre számítunk az új és megújult termékcsaládjaink (Valena Life & Valena Allure, Céliane, Niloé) értékesítésében a módszer segítségével.
(További részletek: https://www.innovacio.hu)